در اين ترفند نحوه اضافه کردن ماشين حساب ويندوز به منوي دسترسي سريع اکسل را آموزش دهيم.

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، خیلی از کاربران برنامه اکسل، از مجموعه نرم افزارهای آفیس مایکروسافت، از این برنامه برای حساب و کتاب روزانه و همچنین ذخیره داده های عددی استفاده می کنند اما بسیاری مواقع هنگام کار با این برنامه دسترسی داشتن به یک ماشین حساب می تواند سرعت کار را بالا ببرد.

 

برای این کار در قسمت بالای Excel، روی فلش کنار دکمه های Redo و Undo کلیک و سپس گزینه More Commands را انتخاب کنید.

 

نحوه اضافه کردن ماشين حساب ويندوز به اکسل (تصویری) - تصویر 1

 

حال از منوی کشویی Choose commands from گزینه Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید و سپس در کادر زیر آن به دنبال گزینه Calculator بگردید و پس از انتخاب آن، دکمه Add را بزنید و در آخر روی OK کلیک کنید.

 

نحوه اضافه کردن ماشين حساب ويندوز به اکسل (تصویری) - تصویر 2

 

حال مشاهده می کنید که دکمه ماشین حساب به منوی بالای Excel اضافه شده است. این ترفند روی نسخه های Microsoft Office 2010 و Microsoft Office 2013 قابل اجرا ست.

 

نحوه اضافه کردن ماشين حساب ويندوز به اکسل (تصویری) - تصویر 3

 

صبحانه

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه